Politica de anulare a programărilor
Politica de anulare / intarziere / reprogramare a programarilor la iBrows
– VA RUGAM SA CITITI CU ATENTIE POLITICA DE ANULARE A PROGRAMARILOR, EFECTUATE LA DARIUS STANESE !
– Va rugam sa efectuati o programare doar in momentul in care ati luat la cunostinta politica de anulare si v-ati exprimat consimtamantul cu privire la aceasta.
– Programarile in cadrul iBrowsStudio, la Darius Stanese se pot efectua EXCLUSIV prin plata serviciilor in AVANS cu cardul.
– Programarile se pot efectua online pe www.ibrowsstudio.ro
– Programarea este confirmata si locul rezervat, NUMAI DUPA CE PLATA ESTE EFECTUATA.
– Contravaloarea serviciilor NU mai poate fi returnata la MAI PUTIN de 24 h inainte de ora programarii.
– Astfel, o programare la Darius Stanese poate fi anulata cu returnarea sumei DOAR DACA au ramas MAI MULT de 24 h pana la ora programarii.
– In cazul anularii unei programari cu MAI MULT de 24 ore inainte de ora rezervata, procesul de returnare a sumei retinute se face automat din sistem.
– Chiar si in cazul anularilor cu MAI MULT de 24 h inainte de ora programarii, daca atingeti un nr de 3 ANULARI CONSECUTIVE, nu veti mai putea accesa serviciile oferite de Darius Stanese.
– Si in cazul anularilor cu MAI PUTIN de 24 h, pt care S-A RETINUT contravaloarea serviciilor, se aplica regula de mai sus, la 3 anulari consecutive, vi se blocheaza accesul la serviciile oferite de Darius Stanese.
– Veti putea accesa in schimb, serviciile oferite de colega noastra Irina, la care se pot efectua momentan programari fara plata in avans si fara politica de anulare.
– Costul unei sedinte de pensat efectuata de Darius Stanese, este de 200 RON.
– Costul unei sedinte de pensat efectuata de Irina, este de 100 RON.Intarzierea la programare:
– Sedinta de pensat efectuata de Darius Stanese are durata de 30 min. Programarile sunt realizate una dupa cealalta, fara pauze intre ele. In acest sens, va rugam sa intelegeti ca orice intarziere, decaleaza celelalte programari.
– Asadar, este permisa o intarziere de MAXIM 10 min, care oricum va decala celelalte programari. Insa incercam sa pastram o marja de eroare, desi propunerea noastra este sa va setati sosirea cu 10-15 min MAI DEVREME de ora programarii. Veti avea in felul acesta, 25 min marja de eroare (setup-ul dvs + 10 min marja oferita de iBrows Studio)
– Intarzierea cu mai mult de 10 min peste ora programarii, duce la marcarea programarii ca efectuata si achitata.Mutarea/Reprogramarea unei programari confirmate/achitate:
– Puteti muta DOAR TELEFONIC o programare in alta zi si la alta ora, DACA au ramas MAI MULT de 24h pana la ora programarii.
– De asemenea iBrowsStudio isi rezerva acelasi drept de a muta/repraograma o programare in alta zi si la alta ora, DACA au ramas MAI MULT de 24 h pana la ora programarii
– Incepand cu ora 23.59 ramasa pana la ora programarii, nu se mai pot face niciun fel de modificari ale programarii.De asemenea va informam ca sistemul pe care il folosim, tine evidenta tuturor situatiilor. Programari onorate, programari mutate, programari anulate cu mai mult sau mai putin de 24h. Astfel vom avea un istoric clar pe fiecare client/a in parte.
Exceptii de la regulament:
Urgente pentru care se poate obtine returnarea sumei achitate:
– Evenimente de sanatate majore ale persoanei programate, survenite in ultimele 24 ore ramase pana la ora programarii si despre care nu se stia inainte de cele 24 h ramase (in baza dovezilor medicale clare, documente, fotografii, alte dovezi care pot dovedi situatia survenita). In acest caz vom returna suma achitata
– Eveniment rutier survenit in drum spre locatia noastra, dovedit prin fotografii + documente oficiale emise de autoritati. In acest caz vom returna suma achitata.
– Decesul unui membru al familiei (dovedit prin documente emise de autoritatile competente) In acest caz vom returna suma achitata.
– Decesul persoanei programate (dovedit de catre membrii familiei, prin documente emise de autoritati) In acest caz vom returna suma achitata.
– Evenimente de forta majora (atentat in proximitatea locatiei iBrows, cutremur de peste 7 grade pe scara Richter, potop, incendii, proteste, razboi, manifestatii care blocheaza accesul in locatie fix in momentul programarii) In oricare din aceste situatii vom returna suma achitata.
– In situatia in care locatia iBrows devine indisponibila subit (inundatie, pana curent, cade tavanul, se darama peretii sau alte intamplari care nu depind de noi, ne rezervam dreptul de a reprograma programarile facute intre orele in care locatia este afectata de aceste incidente.Pentru orice intrebari, sugestii sau nelamuriri, nu ezitati sa ne contactati la 0212229889 .
Va asteptam cu drag la iBrows – cel mai bun serviciu de pensat din Romania.ATENTIE !
– Programarile facute si achitate pentru perioada 19 -31 DECEMBRIE se vor bloca incepand cu data de 15 DECEMBRIE !
– Asadar veti putea aduce modificari programarilor efectuate in acest interval (19-31 Decembrie) pana pe MAXIM 15 Decembrie.
– Incepand cu data de 15 DECEMBRIE nu se vor mai putea modifica/anula programari efectuate in intervalul (19-31 DECEMBRIE)Nota: Si pentru noi vin sarbatorile, si noi avem un program facut, si noi avem nevoie sa stim ce facem, si noi avem nevoie de timp pt noi, si noi avem viata in afara jobului. Suntem in serviciul dvs, LUNI – SAMBATA de dimineata pana seara, in acea perioada.
Multumim pentru intelegere si va asteptam cu drag!